Kopalna kad
Kopalna kad je narejena iz masivnega lesa bukve, brez uporabe žebljev, vijakov ali drugih kovinskih delov. Lepljena je po posameznih segmentih oz. vencih, ki so narejeni iz lamel, lepljeni in med sabo vezani z mozniki. Intarzije so narejene iz mahagonija. Kad je popolnoma ročno delo, pri katerem je bilo potrebno veliko brušenja in natančnosti pri končni izdelavi. Lakirana je z 12 plastmi dvokomponentnega poliuretanskega laka, ki prenese visoke temperature in je odporen na razenje.
Kolo
Kolo je narejeno iz masivnega lesa. Osnova ogrodja je bukovina, ki je oblečena z lamelami iz mahagonija. Nekaj je mahagonijevega furnirja debeline 2mm, ostalo pa masiven mahagonij debeline 10-15mm. Pletenica za menjalnik poteka skozi celoten okvir, za zadnjo zavoro pa po površini okvirja, sicer bi prišlo do preveč ostrih kotov za pravilno delovanje zavore. Edini kovinski deli okvirja so nosilci zadnjega kolesa, ter ležišča ležajev za krmilo in pedala. Robovi okvirja so rezkani in brušeni v tolikšni meri, da se je pokazala sredica in bukovine, s čimer sem prišel do svetlih črt, ki izstopajo iz preostalega okvirja. Celoten okvir je lakiran približno 8x z dvokomponentnim lakom za parket, potem pa brušen z vodnim brusnim papirjem in poliran do dokončnega sijaja.
Oprema kolesa (zavore, menjalnik, …) je od Shimana. Kolo je težko približno 18 kg in je popolnoma funkcionalno. Z njim sem naredil le nekaj kilometrov in vedno je vzbudilo kar nekaj pozornosti pri naključnih srečanjih.
V delu je že novo leseno kolo, oziroma okvir kolesa, ki pa je še bolj edinstvene zasnove. Narejeno bo iz jesenovega furnirja, laminirano do potrebne debeline z nekaj dodatnimi elementi poliranega nerjavnega jekla.
Salamoreznica
Salamoreznica je bila darilo prijatelju ob njegovem rojstnem dnevu. Narejena je iz masivne bukovine in zaščitena s premazom iz jedilnega lanenega olja. Reže se lahko pod kotom 45, ali 90 stopinj, debelina rezine pa je manj kot 1mm.